Tuesday, August 16, 2011

Saya Seorang Superman

Hai guys. Sori la lama nda buat entri. Mana la tw ada yang tertunggu-tunggu. (macam jak ada kan..hahahaha.) Ini kali pasal segmen yang saya ikut2. Segmen dari si tukang karut terkenal, si Aki.


Saya, Awangku Afif Irfan Bin Ag Jaafar adalah seorang SUPERMAN kerana ;

-Saya mempunyai mata yang masih terang dan tidak rabun walaupun sepanjang hidup saya dihabiskan dengan  menghadap komputer dan permainan video.

-Saya boleh menghabiskan satu raga besar durian secara solo2. Wahahahaha.!!

-Saya lebih suka membuat kerja-kerja berat berbanding kerja-kerja yang ringan. Contohnya, angkat barang2, bercucuk tanam, dan lain2.

-Saya paling kuat makan dalam kalangan kawan2 dan keluarga saya.

-Biarpun saya paling kuat makan, tapi saya tidak pandai gemuk2. =_="

-Akhir sekali, saya mempunyai daya imaginasi yang sangat agak tinggi tw. Hehe.

Dan maka habis lah segmen untuk mengarut seperti tukang karut Aki, sekian terima kasih.

7 comments:

Aki said...

Yeah.. peserta lelaki ke2.. ^_^.v.. Thanks Join!! Haha.. wah,mantap ko ni bulih kasi habis satu bakul durian.. si Aki 1 biji pun susah2 mau kasi habis.. hahaha..

Aemy Shamy said...

sama! kuat makan tp x gemuk! hehehe..mmg super kan :p

Cahya Qasehnya said...

paling kuat makan tapi xpandai gemuk2 tuh aku paling sensitif tau. haha

aKu_aG said...

@aki : orite!! hahahaha...ntah la knapa aku mmg kuat makan durian...

@aemy : hahaha...iya...itu la special nya tu kan...hahaha

@iqa : hahaha...napa plak?? *muka blurrr* hahahahaha

Amiirah-Cassan said...

eqah , saya juga mcm awang , sila lah keci hati , hahaha , awang , duiiii ko la superhero kami baa duulu , hhihi

saveqmm said...

awang,bosan aku jo dengan entri ini..cubak ko buat yang lain...hahahah...

Adam Idris said...

durian tu yang best, satu raga kot, haha