Wednesday, August 3, 2011

Jenis2 Peng'Kentut'....

Salam Ramadan semua...!!! Suda sungkai??? bagus2...hahaha...Awang pun suda...lama suda nda buat entri btulis ni...memandangkan mood tiba2 hadir..jadi tulis la...juz ingin berkongsi serba sedikit info panas...tajuk entri pun sudah nmpk kan..lets see which one are you in.....

1. Orang yang TIDAK JUJUR
Orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.

2. Orang yang BINGUNG
Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam kerana tidak tahu keadaan untuk melepaskan kentut yang sesuai.

3. Orang yang BERWAWASAN TINGGI
Orang yang tahu masa yang terbaik untuk kentut.

4. Orang yang SENGSARA
Orang yang ingin kentut tapi tidak boleh kentut.

5. Orang yang MISTERI
Orang yang kalau kentut, tiada orang yang boleh 'detect'.

6. Orang yang GUGUP
Orang yang tiba-tiba terkentut bila disergah.

7. Orang yang PERCAYA DIRI SENDIRI
Orang yang melepaskan kentutnya dengan bunyi yang amat lantang.

8. Orang yang SADIS
Orang yang kentut di dalam selimut, terus dikibaskan baunya ke arah orang lain.

9. Orang yang PEMALU
Orang yang kentut tidak berbunyi sambil muka menahan malu.

10. Orang yang STRATEGIK
Orang yang menyembunyikan kentutnya dengan tertawa terbahak-bahak agar orang lain tidak dapat mendengar bunyi kentutnya.

11. Orang yang PELIK
Orang yang boleh mengeluarkan kentut apabila disuruh.

12. Orang yang SOMBONG
Orang yang sering mencium kentutnya sendiri dan bercerita akan keharuman kentutnya.

13. Orang yang RAMAH
Orang yang tidak kisah mencium kentut orang lain.

14. Orang yang tidak senang BERGAUL
Orang yang suka kentut bila berkumpul dengan teman-teman.

15. Orang AKUATIK
Orang yang gemar kentut di dalam air.

16. Orang yang JUJUR
Orang yang mengaku bahawa dia yang kentut.

17. Orang yang GENIUS
Orang yang boleh menghurai kandungan bau kentut orang lain seperti bau telur atau buah durian.

18. Orang yang KELAKAR
Orang yang ketawa2 sambil b'kentut.

19. Orang yang ROMANTIK
Orang yang kentut bunyinya mendayu dan berirama merdu ketika sedang berdating

20. Orang yang SIHAT
Orang yang kentut lebih kurang 14 kali sehari.

21. Orang yang TIDAK SIHAT
Orang yang kentut setiap 30 minit.

22. Orang yang PANAS BARAN
Orang yang mudah marah bila terhidu bau kentut walaupun kentutnya sendiri.

24. Orang yang PELUPA
Orang yang tertanya-tanya bila terbau kentut padahal dia sendiri yang kentut

25. Orang yang KREATIF
Orang yang pandai mengalun2kan bunyi kentutnya seperti alunan muzik.

26.Orang yang TIDAK TAHU MALU
Orang yang gemar kentut di tempat2 yang ramai orang.

Well?? kategori manakah anda?? klu Awang....hmmm...mana bole kasitau...rahsia la....hahahaha...info ni Awang terjumpa semasa mencari2 artikel mengenai kentut semasa beberapa bulan yg lalu...tiba2 plak rasa mau share..Untuk pengetahuan, it is about 50% are from that article, and another 50% are made by my own mind of thought...Thats all...^^.v 

15 comments:

ummiSZ said...

kalau aku? mana boleh kasi tau. rahsia juak! >.<

saveqmm said...

wakakaka..cerita kentut aku baca lepas sahur..syiok ni..nice entri..

ada juga ya orang akuatik..kentut dalam air..muahahaha...
paling manang itu kentut yang mendayu..macamla harum..muahahha...

salam ramadhan....

Amiirah-Cassan said...

wahhhh ,
yang paling kesian yang, #4 ,
yang paling bikin hairan, #20 .
yang paling bikin geli, #19 romantik la kaliiiii

Cik Aish said...

hahaa kelaka..aish nak pilih yg sengsara tu.. kene tahan kan..mana leh kentut sepah2. haha..aiyo..malu ai

aKu_aG said...

@ummi : biar la...tda pun suru kactw...:p

@saveq : hahaha...aii...mendayu2...ko pikir...ada org ble buat ba...hahaha...

@kak mira : hahaha...jadi ko yg mana kak?? hahahaa

@cik aish : hahaha..ni msti kes slalu tahan kentut kan?? hahaha

ummiSZ said...

amboi2 , dia sndri yg menanya bh. bukti : ''Well?? kategori manakah anda??'' xD

saveqmm said...

ko la yang boleh buat kan awang..boleh masuk af tuh tapi af dah tamat..wahaha

aKu_aG said...

@ummi : hahaha..itu nda bmaksud suru bgtw la...:p

@saveq : hahaha..aish...ssshhh...diam2...hahahaha...malu aku...public ni...hahahaha

liyanakhalisa ♥ said...

AHAHAHAHAHA. lawaknya! sottttttttt! hahaha. kau yg sadis tu kan wang? haha

aKu_aG said...

@liyana : oi2....hahahaha...okay tu sadis...daripada yg gugup tu...nah...itu ko kan...kentut bila disergah..hahahaha

GaRy™ said...

HAHAHAHAHA.... SAKIT PERUTKU KETAWA WEI!!!

Ezad Skytech said...

haha..macam2 jenis peng'kentu' ye ada..paling best no 16 la..jujur..haha~

aKu_aG said...

@gary : hahahaha...aku pun nda tahan bca tym yg awal2 2...ketawa trus...

@ezad : hahaha...msti la...ada kategori masing2 la katakn....

alepridz said...

kentut pun ada pelbagai jenis... haha... nice


singgah blog alep yer

HARAPKAN MUKA JE LAWA.. TAPI PERANGAI MACAM _______ (Jangan Klik Jika Anda Kuat Sentap)

tinta cik wanny said...

blog saya pun ade entry kentut.hehe..lau sudi sila la baca.

http://ceriterasallywanny.blogspot.com/2011/07/kisah-kentut-terkantoi.html