Wednesday, May 11, 2011

Life

Hari ni...macam besa....rutin2 aku d ruma....


1.00 ptg                     - masak utk bapa aku...
                                 - tgok Safa dan Marwah
2.00 ptg                     - online @ tgok Sjuta Cinta Marshanda (tgok mud tym tu la...)
4.00 ptg                     - konfom tukar2 channel antara Kemilau Cinta Kamila n Mata Ayer
                                 - cuci baju...hahahaha....
5.30 ptg                     - ikut mamaku tgok tu wayang hindi d Zee....ntah apa tajuknya....
6.00 ptg dan ke atas  - tertakluk pada mud dan selera


hahahaha....bgini la life aku d ruma klu cuti....tda krja langsung kan....trus trang....aku pun rasa mcm aku pnya life ni tda hala tuju klu trus bgini.....well...speaking bout life....life...hmmmm..lifes full of drama...is it??

drama....most of us klu tgok drama...uish....sampai mengalir2 air mata menengok.....geramnya jgn ckp la....hahahaha...klu tgok crita2 dlm drama tu....msti kdg2 tu kta rasa mcm mana klu kta plak yg bgitu kan?? people olwez kaitkan hidup ni dgn drama....

but real life?? its even worse than the dramas right?? admit it....in real life.....kta nda kan dpat expect wat r going to happen to us....even if we expect it to be like dat....suddenly it can turns the whole way round, right?? that's life guys.....

jadi...d cni....saya cuma mau mengatakan yang everyone got their own life kan?? so...jangan la klu ble mo cbuk2 urusan life org len....nda bagus tw jaga tepi kain org jak memanjang.....daripada ko sia2 kan life ko tu jaga life org jak....bgus ko urus life ko yg nda terurus tu dulu....

ingat ni guys.......everyone have chance to spend their life only once....so, better spend it well....dun regret ur choice later....hahaha....last word from me..... 
live ur life well......XD 

0 comments: